Blog

A reggeli rutin részeként fogyasszunk gabonaféléket és gyümölcsöket.

A járványhelyzet kialakulása óta végbemenő, mindennapjainkat érintő változásokból fakadó feszültség és a szabadtéri, illetve csoportos tevékenységek kapcsán elérhető lehetőségek csökkenésével természetes módon sokak számára súlynövekedést eredményezett. A nyár közeledtével azonban új szokások bevezetésével járulhatunk hozzá az egészségesebb életmód kialakításához és a hatékonyabb fogyókúrához.

Tudj meg többet
D-vitamin

A D-vitamin az új C-vitamin – szokás mondani manapság. Napjainkban már a közegészségügy is elismeri a D3-vitamin fontosságát, megemelték az ajánlott napi dózist és a megengedett maximumot is, illetve hivatalosan is elfogadottá vált, hogy a D vitamin segíthet a járvány elleni védekezésben, a nemzetközi tudományos médiában már elismert hatóanyag. Ha optimális szinten van a vér D3-vitamin szintje, akkor jelentősen csökken a leggyakoribb betegségekre való kockázat, az immunrendszerünk erős lesz, az influenza és a megfázás esélye radikálisan csökken, ha el is kaptuk, sokkal gyorsabb felépülésre számíthatunk, lényegesen enyhébb tünetekkel. A D3-vitamin különösen a téli időszakban nagyon fontos. 1,2

Tudj meg többet
Szeletelt C-vitamin

A C-vitamin manapság már igen nagy népszerűségnek örvend, köztudott, hogy mennyire fontos, senkinek nem kell külön bemutatni. Azonban azt már jóval kevesebben tudják a C vitaminról, hogy hogyan kell helyesen fogyasztani, hogy a leginkább előnyünkre váljon ez az esszenciális tápanyag.

Tudj meg többet
bodorrozsa

Bodorrózsa az ókori gyógyászatban a legértékesebb gyógynövények közé tartozott. Bodorrózsa azóta kevésbé közismert, de az utóbbi időkben igazolták immunerősítő hatását!

Tudj meg többet
Vuhan

Nálunk az egészség az első, ezért a kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel szeretnénk néhány információt megosztani, amik betartásával mindenki hozzájárulhat a saját-, és a körülötte tartózkodók egészségének megőrzéséhez.

Tudj meg többet