Bioheal D3-vitamin 3000 NE kapszula 70 db
Bioheal D3-vitamin 3000 NE 70 db kapszula
2 495 Ft

Bioheal D3-vitamin 3000 NE 70 db kapszula

2 495 Ft

A D-vitamin hozzájárulhat a kalcium és a foszfor normál felszívódásához/hasznosulásához, az egészséges csontozat fenntartásához és az immunrendszer normál működéséhez.

Részletes leírás és specifikáció
    Készletinformáció
  • Központi raktár

    Készleten van a termék

Részletes leírás

Bioheal D3-vitamin 3000 NE

Kiszerelés: 70 db kapszula

A specifikációban szereplő adatok 1 kapszulára vonatkoznak.

A termék kimagasló D3-vitamin tartalommal rendelkezik a hasonló készítményekhez képest. A D-vitamin hozzájárulhat a kalcium és a foszfor normál felszívódásához/hasznosulásához, az egészséges csontozat fenntartásához és az immunrendszer normál működéséhez.

A D3-vitamin hozzájárulhat:

  • a kalcium és a foszfor normál felszívódásához
  • az egészséges izomfunkció fenntartásához
  • az immunrendszer normál működéséhez
  • koleszterinből természetes úton is szintetizálódik, ha bőrünket napfény éri
  • elnevezése ellenére egy hormonszerű előanyag

Fogyasztása javasolt:

  • kalcium hiány esetén
  • téli hónapokban
  • fogyókúrázóknak
  • várandós és szoptató anyukák számára

Milyen következményei vannak a D-vitamin hiánynak?

D-vitamin hiányában a következő tünetek léphetnek fel: a csontok ásványianyag-tartalma elégtelenné válik, a csontok deformálódnak, elvesztik merevségüket, de rugalmasságukat is, emiatt könnyen törnek és nehezen gyógyulnak. Fiatal gyermekeknél angolkór (rachitis) lehet a következmény. Felnőtteknél a csontok meglágyulnak, izomgörcsök léphetnek fel.
A D-vitamin tartósan elégtelen bevitelének fontos szerepe lehet a csontritkulás kialakulásában is.

Nyáron is szedhetek D-vitamint?

Nyáron napfény hatására szervezetünk D-vitamint állít elő, ennek mennyisége a napfénynek kitett testfelület méretétől, illetve a szabadban töltött időtől függ (naptej nélkül, illetve függ a napszaktól is). 20 perc pólóban/topban, rövidnadrágban elegendő szokott lenni. Ugyanakkor a napfényre érzékenyeknek, valamint azoknak akik nem töltenek elegendő időt a szabadban nyáron is ajánlott. Amennyiben nem biztos benne, hogy elegendő-e a D-vitamin szintje, véréből be lehet vizsgálni, illetve ilyenkor inkább kisebb dózisú D-vitamint fogyasszon, vagy ritkábban fogyasszon D-vitamin tartalmú terméket, a túladagolás elkerülése végett.

A nap melyik szakában érdemes D-vitamint szedni?

Mivel a D-vitamin zsírban oldódó vitamin, ezért jobban szívódik fel, ha közvetlenül étkezés után fogyasztjuk. Reggeli után ajánljuk, viszont ha a reggeli étkezés kimarad/nagyon kevés zsírt tartalmaz, akkor inkább ebéd után.

Adagolás: Naponta egy lágykapszula 1-2 deciliter folyadékkal étkezés után

ÖSSZETÉTEL

Aktív hatóanyag RDA (%): D3-vitamin: 75 μg (3000 NE) 1500%

Összetevők: szójaolaj, zselésítő anyag (zselatin), emulgeálószer (glicerin), víz, D3-vitamin (kolekalciferol).

TOVÁBBI TUDNIVALÓK

OÉTI notifikáicós szám: 21445/2019

Forgalmazó: Eurotrade Pharma Kft.

Tárolás: Száraz helyen, fénytől és sugárzó hőtől védve, kisgyermekek elől elzárva, legfeljebb 25 ⁰C-on tárolandó!


Az étrend-kiegészítők az érvényben levő európai uniós szabályozás szerint élelmiszereknek  minősülnek, amelyek a hagyományos étrend kiegészítését szolgálják, és koncentrált formában  tartalmaznak tápanyagokat. Bár az étrend-kiegészítők kedvező élettani hatással  rendelkezhetnek, amely egyénenként eltérő lehet, jelölésük, megjelenítésük, és reklámozásuk  során nem engedélyezett a készítményeknek betegséget megelőző vagy gyógyító hatást  tulajdonítani.

A termék nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot!  A termék nem gyógyít betegségeket! A termék nem az orvosi kezelés helyettesítésére alkalmas!  Betegség esetén használatát beszélje meg kezelőorvosával. Az ajánlott napi fogyasztási  mennyiséget ne lépje túl! Ne szedje a készítményt, ha az összetevők bármelyikére érzékeny vagy allergiás! Kisgyermektől elzárva tartandó!

Teljes leírás

Kapcsolódó cikkek

Az elegendő mennyiségű tápanyagbevitel segít a fáradtság megelőzésében és kezelésében. Immunerősítés, egészségvédelem

A megfelelő vitaminok és ásványi anyagok jelenléte szervezetünkben szorosan összefügg energiaszintünkkel. Amikor hiányoznak a szervezetünk működéséhez szükséges tápanyagok, könnyebben érezhetjük magunkat fáradtnak, kimerültnek, s munkabírásunk is csökkenhet. Írásunkban kiemelünk néhány fontos tápanyagot, melyek optimális mennyiségben való bevitelével hatékonyan csökkenthető a fáradtság.

D-vitamin Vitaminok, ásványi anyagok

A D-vitamin az új C-vitamin – szokás mondani manapság. Napjainkban már a közegészségügy is elismeri a D3-vitamin fontosságát, megemelték az ajánlott napi dózist és a megengedett maximumot is, illetve hivatalosan is elfogadottá vált, hogy a D vitamin segíthet a járvány elleni védekezésben, a nemzetközi tudományos médiában már elismert hatóanyag. Ha optimális szinten van a vér D3-vitamin szintje, akkor jelentősen csökken a leggyakoribb betegségekre való kockázat, az immunrendszerünk erős lesz, az influenza és a megfázás esélye radikálisan csökken, ha el is kaptuk, sokkal gyorsabb felépülésre számíthatunk, lényegesen enyhébb tünetekkel. A D3-vitamin különösen a téli időszakban nagyon fontos. 1,2

A-vitamin Vitaminok, ásványi anyagok

Hozzájárul a jó látáshoz, az immunrendszer védelméhez, a reprodukciós folyamatokhoz, a növekedési és fejlődési folyamatokhoz, elősegíti a szív, a tüdő és más szerveink működését - az A-vitamin igen komplex szerepet tölt be szervezetünk egészségének megőrzésében. Az alábbiakban áttekintjük a „látás vitaminjaként” is ismert A-vitamin legfontosabb funkcióit, legjobb élelmi forrásait, a napi ideális beviteli mennyiséget és a vitaminhiány következményeit.